Gésagolyó vásárlás szexshopban

Kezdetben, amikor 2 éve először vásároltam ilyen golyós szexkelléket, meg voltam győződve róla, hogy edzésnek, a magán életem és szex, nemi életem felpörgetéséhez ez majd beválik! Mesés gésalabdák. Sima és egyszerű, könnyed használat jellemzi. Latex külsejével pedig maga a mennyország élvezni. Látogasd meg a Szexshop Budapest Facebook oldalát érdekes infókért.


Kicsit féltem amikor először vetettem be, de két nap pár tízperces otthoni viselésével egész jól boldogultam, sőt egyből beleszerettem a gésagolyókba. Első felhelyezése során az utánaolvasások, addigi ismereteim és a sexshop eladói szerint említett, javasolt síkosítóval kentem be a bemenetei részt és mindkét golyót is... A teljes bejegyzést az Intim Center szexshop oldalán, a szerelemgolyóról szóló cikkben itt olvashatod el.

Megjegyzések